2007-10-18

ak dies

Sākums visā ir izšķirīgs.Ar sākumu tu ieslēdz pārmiju visam veselajam.
Senie grieķi teica"Ja ir sākums, tad ir jau puse". Tapēc cieni sākumu, jo ar to sākas viss veselais. Attieksmes sākums ir izšķirīgs.
Neietekmējies un neaizraujies ar pārsteidzīgām jūtām un lēmumiem, sekas var iet tev līdzi visu mūžu.
Ja tu iepazīsis kādu cilvēku, kas tevi pievelk, tad dod sev laiku - daudz laika.
Meklē klusumu, un tu sevī atradīsi Viņa balsi, kas tevi vada.Tapēc jau bērnu vecumā vajadzētu nonākt tiešā kontaktā ar iekšējo balsi, lai viņi vēlāk tik svarīgā jautājumā kā laulība atrastu pareizo vadību.
/Satja Sai Baba/


JA TEWI ATGRUUZU, NEWIENMEER TAS NOZIIMEE KA NEPATIIC MAN...IESPEEJAMS PATIIC PAARAAK STIPRI UN MAN WIENKAARSHI IR BAIL TEV LJAUTIES...JA SAAPINU,NEWIENMEER NOZIIMEE KA NEMIILU..IESPEEJAMS BAIDOS LJAUT NOBRUKT TAI NEREDZAMAJI SIENAI, KAS STARP MUMS....JA ES TEVI SKUUPSTU,MAIGI APSKAUJU,NEVIENMEER TAS NOZIIMEE KA WEELOS TEVI...IESPEEJAMS ES WIENKAARSHI WEELOS KAADU SEW BLAKUS...IESPEEJAMS TU MAN NEKO NENOZIIMEE...JA ATDODOS NEWIENMEER TAS NOZIIMEE KA ESMU PILNIIBAA TAWS...IESPEEJAMS TAA TIKAI AIZPILDU TUKSHUMU KAS MIIT MANII...IESPEEJAMS WIENKAARSHI KAARTEEJO REIZI ESMU NEUZTICIIGS...BET TU NEKAD NEUZZINAASI KAA IR PATIESIIBAA, JO ARII SAKOT PATIESIIBU ES WARU TEV SAMELOT...

No comments: