2007-10-18

what is love?

Kas gan ir laime? Bagātīgs bankas konts? Komfotabls kruīza ceļojums pa Karību jūru? Ātra mašīna? Pievilcīga āriene? Nē, tas viss nav laime.Franču aktrise Brižita Bardo par sevi teikusi:"Savā mūžā es nekad neesmu jutusies laimīga". Lai gan viņa bija ļoti skaista, bagāta un slavena.
Ja tas nenozīmē būt laimīgam - kas tad? Laime - tā ir daudz mazu, burvīgu mirkļu summas.Dziesma, kura mūs pavisam negaidot aizkustina.Pirmais saldējums pēc garas ziemas. Atzīšanaās mīlestiībā.Laimi var redzēt un dzirdēt, sagaršot un sajust.Jo laime jau nav nekas abstrakts, vajag tikai ļauties, lai tā jūs pārņem, vajag to pamanīt ikdienā. Un tomēr laime vienmēr ir kaut kas rets, tā ir tikai ātri pārejošs acumirlis. Ja laime būtu daudz, mēs to nemaz neuztvertu kā laimi...
Es esmu secinājusi, ka esmu laimīga, jo spēju baudīt šo dzīves piešķirtos laimes mirkļus es spēju novērtēt, ko nozīme... kafijas aromāts atverot acis, mīļi vārdi, jauki glāsti, vnk vērot kā deg svece... tie ir brīži kas pieder tikai un vienīgi man, un tajos es jutos labi.. tajos brīžos paveras mans apmierinātais smaids. es smaidu pasaule un ta samida man, es jūtos kā putns kas spēj pacelties spārnos un aizlidot:))))
Esiet laimīgi un izbaudiet šos mirkļus, ko dod dzīve un apkārtējie cilvēki....

No comments: