2010-07-21

vēlos

Es vēlos to , kā nevienam nav. Kas būs tikai mans. Varbūt tāpēc, ka esmu pārāk liels egoists. Es vēlos zināt to, ko nezin neviens, varbūt tādēļ, ka esmu ziņkārīgs. Es vēlos dzīvot, tā kā neviens, varbūt tas ir tādēļ.. ka esmu radījis savu pasauli, kurā vēlos pārcelties dzīvot. Es vēlos mīlēt , to ko neviens vēl nav mīlējis , tā kā neviens to nav darījis . varbūt tādēļ , ka es pārāk stipri alkstu mīlestības.. es vēlos spert kāju tur kur neviens to vēl nav spēris, varbūt tādēļ, ka esmu pārāk saspiests. Es vēlos ticēt tam, kam netic neviens, jo tad es droši zināšu , ka manus sapņus neviens nenozags. Es vēlos neiespējamo . es vēlos būt noteicējs par savu dzīvi. Vēlos, lai pamostoties saule apžilbinātu manas acis un uz lūpām raisītos smaids.. lai sirds trīc nevis no bailēm, bet no satraukuma ko rada laime . Es vēlos dzīvot !

No comments: