2008-01-30

fucking me

izgāju naktī. klusumā. autiņās dzelzs vilks. mana draudzene nakts. vēja pluinīti mati. par maz. lietus nelīst. nelietis. tā gribējās sajust debesis raudam kopā. sajaukt debess asaras ar manām. mēroties, kuras saltākas. kaķis ir traks :D par maz vēja. par maz. un pārāk daudz. pārāk daudz asiņainu asmeņu manā sirdī. pārāk daudz dzeloņainu domu izplēš caurumus miesā. tumsu griež tā vientuļā zaļā acs. dvēseli griež tavi vārdi. kābūtujabūtuvainebūtu liemas dedzina dzīvu visu, kas manī ir. diena par garu. gaismas par daudz. debesis par zemu. un pazeme par augstu. welcome to hell darling. rētu uz vaiga es ievilku pats. pieļāvu kļūdu. nāvīgu kļūdu. tagad tā padarīs mani nedzīvu. tā izsūks visu, ko vien spēj. tā paņems visu, kas dārgs. paņems iemīs stulbo sirdi tajos dubļos, kur vairāk mēslu un dzeloņu. lai viņa cieš. lai sagriežas. lai asiņo. lai plosās. maksā zaudējot visu. bij viens solis. tagad nav nekā. tik ļoti gaidīju tevi. un gaidu vēl joprojām. tikai bez atbildes. kas zināja, ka mēģinot noskaidrot kā būtu labāk un pasakot, ka ejot prom, tu pagriezīsies un aiziesi. necīnoties. kā var mīlestība pazust. vienā dienā. vienā mirklī. tēja vai vīns. kā var necīnīties par to, ko mīli. kā var neko neiebilst, bet klusējot izlaist caur pirkstiem. kā var nebūt svarīgs, kas pirms mirkļa bij. kā var kāds nebūt svarīgs, ja vakar bij pats svarīgākais. kā vari palaist cilvēku kuru mīli. kā. kailums tik brīvs. ienīstu sevi. vēlos mirt. tikai mašīnas nebrauc virsū. bremzes strādā labi. vilcieni nebrauc pa vecām sliedēm. slepkavas šonakt neklejo apkārt. nez, ja mani savāktu vai novāktu kāds, tu mani meklētu. pēc cik ilga laika. varbūt tu justos atvieglots, ka nekrīt uz nerviem neviens. es takš vairs neko tev nenozīmēju. tev mani nevajag. pat mazliet ne. tu neskumsti. tikai kā. gribētu arī nedomāt. aizmigt un nemosties. žiletes negriež vēnas. un vēnas neverās vaļā. asinis neplūst pār malām. miegazāles vairumā nedarbojas. viņām nav bara instinkts. sāp. ūdens dzelmes izspļauj ārā. tur esot iemītnieku pārāk daudz. neuzbāzties. likt mierā. tu mani aizmirsīsi. un nebūs nekādas ziņas no tevis. tu nedomā. tev būs vienalga. tev būs jauna. un man mans tukšums. negribu nevienu citu. nevēlos un nevaru. tavs kailums nav auksts. es mīlu tevi. kaķis ir traks.

No comments: