2008-01-29

spēcīgi.. cilvēks, kas sajūtās tāpat..


***triecies cauri.
Līva , 2008.01.13

apnicis saņemt īsziņas ar pateicības vārdiem. es negribu, lai man pasakas. es gribu lai mīl, lolo, lepojas.

es vienmēr esmu bijusi tā dižā pasaules lāpītāja, pie kuras vēršās lielo lovi zaudējušās personības. nu, sorī, džeki, nav man ne diega, ne adatas, sirdi nesalāpīšu. par aizvietotājpreci arī nekļūšu. es spēju tikai klausīties un reflektīvi atbildēt uz jau smadzenēs iestrādātiem jautājumiem. man patīk, ja jūs smaidat, dārgie, bet šeit, lūk, iederās "sex and the city" stiprās Samantas citāts: "I love you, but I love me more.". apnicis klausīties žēlabās par "ideālo sievieti", kas šiem vēl joprojām pietrūkst. es gribu būt tā kas pietrūkst! nevis tā, kas lāpa.

phe, neizjūtu jau gluži mīlestības trūkumu. vienkārši apriebusies pierastā kārtība. es nezinu, kas mani tā nodod, bet cilvēki tic, ka var man uzticēties, līdz ar to uz manis gulstās atbildība, kuras dēļ es nedrīgstu lauzt šo rutīnu- nodot.***

No comments: