2008-11-21

lidoju!

vakarvakarā lidoju - runājos ar mīļoto stundām! un bij tik brīnišķīgi! tik brīnišķīgi! :)
mācīju lv valodu! un viņš ir tāds malacēns! (K) vnk dievinu viņu!
šorīt gaidot autobusu uz darbiņu pieturā saņemu no viņa zvanu [kas ir pārsteidzošs pārsteigums pats par sevi, jo tas izmaksā mums diezgan padārgi], un tieku uzsviesta lidojumā vēl augstāk kā lidojos pirms tam!!!! bāc, viņš ir lieliskākais kas ir manā dzīvē! (K)(L)
mmmm.... un viņš man pasaka visu to latviski, ko mācījāmies vakar!!!!!! ak Dievs, cik fantastiski to ir dzirdēt no ārzemnieka dzimtajā valodā! MĪLU VIŅU! un ne tikai par to, ka mācās lv un jau runā burvīgi :)
stāvu pieturā. no sajūsmas skaļi kliedzu klausulē tos pašus vārdus, ko viņš saka man! visi pieturā skatās uz mani! bet man vienalga! smaids līdz ausīm! prieks sirdī un iet pāri! spārni plandās vējā! acīs laime! ak dies, kāds dumjšs smaids pat tagad līdz ausīm! bet mans ir laimīgs! dikti dikti!
nepārtraukti domāju par tevi, mīļais! un mīlu tevi ļoti ļoti!(K)
lidoju!

No comments: