2008-04-21

akmens uz sirdes

tu un es. mees tiekamies tikai uz mazu mirkliiti vakaros. un taa vietaa lai izbaudiitu viens otra sabiedriibu, padaliitos, kas noticies dienas laikaa un priecaatos, ka mums dota iespeeja pabuut liidzaas mees sarunaajam tik daudzas lietas, kas muus padara nelaimiigus. mees saapinaam viens otru to pat negribot. varbuut ir vajadziigs iemesls, lai pateiktu, ka atsevishkji mums buus labaak? bet es zinu, ka tu mani miili. un es juutu, ka miilu tevi. ir gruuti nebuut liidzaas. bet vai vieglaak ir justies slikti?
ja nu tu vienu riitu pamodiisies un atklaasi, ka tev mani patiesiibaa nevajag? ja nu tu atklaaj, ka bez manis tev ir labaak vai mazaak saapiigaak?
"ir cilveeki, kuru deelj ir veerts mirt, un ir cilveeki, kuru deelj ir veerts dziivot!" tu man piederi pie cilveekiem, kuru deelj ir veerts dziivot. es gribeetu dariit tevi laimiigu. gribeetu likt tev smaidiit, buut prieciigam un izbaudiit dziivi! ak dies kaa es to gribeetu. no visas sirds! bet tu man neljauj.
tu izdomaa kaut kaadu jaunu likumu, aizliegumu, robezhu un es atduros pret vinju kaa pret sienu. nepaarkaapjot sev un neizmainot sevi es nevaru pielaagoties.
tu zini, ko man noziimee mana briiviiba un tu tik un taa centies mani ierobezhot. es neesmu kraatinja dziivnieks. mani nevar ielikt buurii un cereet, ka es laimiiga leekaashu apkaart.
man kljuust slikti no "taa tev buus labaak!", "es tikai domaaju par tevi un tavu veseliibu" vai "es noleemu ka man ir taads princips un es nevaru paciest to vai sho". vai es esmu vainiiga pie taa? man ir savi principi un es negribu vinjus mainiit, taapat kaa tu negribi mainiit saveejos. es nedaru neko taadu, kas man liktos justies vainiigai, nodeveejai vai blandonei. tad kaapeec tu dari taa, lai es taa justos ar saviem principiem!?
ja es gribeetu aiziet saanjus es to buutu miljons reizes izdariijusi. un kaapeec es neesmu? varbuut jo miilu tevi?
luudzu, necenties mani paarveidot. ja nu tev izdodaas un es tev vairs taada nepatiiku? ja nu tev nepatiik rezultaats kaadu esi mani izveidojis?
vai tad tu neiemiileejies manii taadaa spiitniecee kaada biju? vai tad tu neiemiileejies tai tiigjerii? un tagad tu veelies padariit mani par baltu miilju kakjeenu bez nagiem? vai tieshaam?
ak dieninjaas! neliec man luudzu izveeleeties starp mani pashu un mums. es taa nevaru :(
es miilu tevi un negribu pazaudeet tevi un sevi.

No comments: