2008-07-22

Vai viņš saka, ka mīl tevi?

aBet vīrieši klusē — kā ūdeni mutē ieņēmuši… «Kad saku — es mīlu tevi,» atklāja kāds puisis, «es jūtos tā, it kā būtu paņēmis plaukstās savu dzīvi un sniegtu to mīļotajai. Jāatzīst, ka tas man šķiet biedējoši. Taču, tā kā esmu ieguvis viņas uzticību un zinu, ka viņa neatraidīs manu mīlestību, tad šos vārdus varu izteikt pavisam droši.» Šādās situācijās lielākā daļa vīriešu jūt pamatīgas bailes tikt atraidītiem vai nesaprastiem. Tomēr jāatzīst, ka vīrieši, pirms izsaka mīlas vārdus, lielākoties ir ļoti pārliecināti par savām attiecībām un sievietes jūtām pret viņu. Daudzi vīrieši mīlestību izrāda ar rīcību, un trīs mazie vārdiņi ir kā solījums tam, kas sekos vēlāk. Sakot šos vārdus, viņi pauž, ka vēlas būt kopā ar savu mīļoto, atbalstīt viņu, dot viņai sevi visu. Ja vīrietis saka, ka mīl, tas nozīmē: «Es tevi nepametīšu» vai «Es vienmēr būšu uzticīgs tev.» Ir vīrieši, kuriem atzīšanās mīlestībā iedveš arī bailes — pašu izteiktos vārdus viņi uzskata par solījumu un, ja solījums tiek lauzts, to ļoti pārdzīvo. Vīrieši nevēlas lauzt sievietei dotus solījumus, bet gan pūlas darīt visu, lai līdzās viņiem tās justos labi, kā arī, protams, lai labi justos viņi paši.

No comments: